View Single Post
Old 02-20-2017, 01:09 PM   #13
moielue13ad
Account Suspended
 
Join Date: Aug 2016
Location: hijkl78248
Posts: 2
Jeg var 18

Rådgivning for fremtiden
Jeg var 18, da jeg blev gravid, og min babys far har aldrig været involveret. Im 20 nu og ind i mit tredje år på college, jeg arbejder på deltid, og tilbringe resten af ??min tid med min søn. Det vil være meget lettere for jer alle, hvis du kan klare at bekæmpe statistik og bo med din mand. Ting, der kan hjælpe økonomisk er Medicaid for dig selv og din baby (hvilket betyder, at du betaler ingen regninger for DR. Besøg hospitalsbesøg, når du har din baby medicin, det vil spare dig for tusindvis) Sørg for du får WIC, hvis du kan, som vil give dig fri formel og fødevarer (sparer dig hundreder) der er visse fødevarer banker kan du få gratis bleer til, så sørg for du tilmelder dig online på Huggies og Similac og ting til at få kuponer med posten, tage enhver fri børnepasning du kan, hvis det er muligt make sikker både du og din mand bliver i skolen, fordi hvis du kan klare at opgradere high school eller få din GED, hvis du arbejder på deltid til at foretage mindst 7000 et salomon tilbud år, du vil kvalificere sig til statstilskud (gratis penge), fordi din en enlig mor ( selv hvis din med din salomon sko tilbud kæreste din concidered en enlig mor, så længe din ikke gift) og billige salomon sko college vil som udgangspunkt være fri. Arbejde, mens din stadig Prego og spare så mange penge som du kan, så når du har din baby kan du tage sum afspadsering. Jeg håber du fyre gør det, og dit barn er sundt og du har støtte fra både dine forældre. Der er masser af hjælp derude for teenage mødre, du bare nødt til at se. Held og lykke :)
Ja, jeg vil ikke critsize salomon speedcross 3 lige nu, men du nødt til at se på dine børn fremtid. Gem dine penge, forsøge at få det bedste job, du kan, eller gå i skole og afslutte din uddannelse. dens koster en formue at få et barn. Du gjorde det desition at holde det, nu er du nødt til at betale for det. Du skylder dit barn så meget. Held og lykke, din vil få brug for det. bst held.
???????:


7 Basic Benefits from Traffic Exchange

men han har tidligere indrømm

gør det nemt for brugerne at
moielue13ad is offline   Reply With Quote